התקנת מאוורר תקרה דורשת התקנה מקצועית ונכונה על מנת להימנע מסכנת התחשמלות, קצר חשמלי או נפילת גוף המאוורר על הרצפה וסכנות שונות. את ההתקנה ניתן לעשות ע"י חשמלאי מוסמך או הנדימן.

היכן יש להתקין מאוורר תקרה?

את התקנת המאוורר יש לבצע בחלל עם תקרה גבוהה מעל מרכז המיטה. במידה ואין נקודת תאורה  מעל המיטה יש להתקין נקודה. רצוי להתקין את מאוורר התקרה על נקודה קיימת במקום להוסיף נקודת חשמל להתקנת המאוורר.

מקומות שקשה להתקין מאוורר תקרה

אם יש לכם תקרת גבס או תקרת רביץ התקנת המאוורר היא מסובכת ומורכבת יותר. תקרת הגבס היא תקרה חלשה ולא עמידה לכן יש צורך לקדוח מעבר לשכבת הגבס ולחבר אליה תשתית של מאוורר. במקרה של תקרת רביץ, אשר עשויה משכבת בטון דקה מה שגורם לה להיות לא מספיק חזקה על מנת להחזיק את מאוורר התקרה. במצב זה יש לקדוח עמוק בתקרה ולחברה את המאוורר לקורות גג הרעפים על מנת היה עמיד להתקנת המאוורר.

למה חשוב התקנה של איש מקצוע?

התקנת מאוורר באמצעות איש מקצוע חשובה ביותר במיוחד שמדובר על התקנה שעלולה להיות מסוכנת למי שאין לו ידע בהתקנות מוצרים. ההנדימן הוא איש מקצוע שמבצע מגוון עבודות בית קטנות שחשמלאי מוסמך לא תמיד פנוי אליהם או שלא משתלם לו להגיע אליהם. לכן שמדובר על עבודות בית קטנות ניתן לחסוך זמן וכסף ולהיעזר בשירותי הנדימן מקצועי ומנוסה.

התקנת מאוורר תקרה עם הנדימן

התקנת מאוורר תקרה עם הנדימן מקצועי ומנוסה תחסוך כאבי ראש מיותרים. במקום להיות תלויים בחשמלאי מוסמך שלא תמיד אוהב להגיע לעבודות קטנות, ניתן להיעזר בשירותי הנדימן מקצועי ומנוסה, בנוסף לכך שירותי הנדימן זולים יותר מאשר שירותי חשמלאי מוסמך. כמו כן, ההנדימן מבצע את עבודה בדומה לחשמלאי מוסמך, מאחר שהוא מתמחה בעבודות בית קטנות במגוון תחומים.

לקבלת הצעת מחיר להתקנת מאוורר תקרה , והזמנת שירותי "הנדימן", התקשרו עוד היום לחברת המתקין 6757774- 052 ותהנו משירות אישי ואדיב

לקבלת הצעת מחיר משתלמת >>

גלריית התקנת מאווררי תקרה