התקנת שעון שבת מאפשר תכנון מדויק ונכון של זמני הפעולה של מכשירי החשמל בבית. באמצעות התקנת שעון שבת ניתן לחסוך בצריכת החשמל של מכשירי זוללי החשמל בבית בהתאם לשעות שאתם מגדירים. בנוסף לכך, שעון השבת מזכיר לכם תמיד לגבי מכשירים חשמליים דולקים בבית, כך שלא מקרה שאתם שוכחים אותם דולקים למשך שעות ארוכות במהלך היום.

מהו שעון שבת?

שעון שבת הוא שעון אשר מותקן על לוח החשמל ומאפשר לתכנן מראש זמנים מדויקים של הפעלת וכיבוי מכשירי החשמל בבית בשבת. את השעון תוכלו לתזמן שאותה אתם רוצים בהתאם לסוג השעון שברשותכם לצרכים האישיים שלכם. השעון יפעל במשך 24 שעות בשבת ואף יתכבה התאם לזמנים שהגדרתם לו.

יתרונות שעון שבת

עם התקנת שעון שבת תוכלו ליהנות מהיתרונות הבאים:

חסכון בהוצאות החשמל– חסכון בהוצאות החשמל. תוכלו לשלוט על זמני הדלקה וכיבוי המכשירים בבית גם אלה שזוללים חשמל רב כגון: הדוד, המזגן ועוד.

בטיחות- באמצעות התקנת שעון שבת תוכלו להבטיח שמכשירי החשמל שלכם יתכבו בהתאם לשעות שהגדרתם, כך שלא יהוו סכנה בטיחותית בבית.

שליטה במוצרי החשמל- עם שעון השבת תוכלו לשלוט על מוצרי החשמל בבית שלכם בהתאם לצרכים האישיים שלכם.

נוחות מירבית- עם שעון השבת בביתכם תוכלו להרגיש נוחות מירבית לאורך השבת, הודות לשליטה שיש ברשותכם הן בזמני ההדלקה והן בזמני הכיבוי.

התקנת שעון שבת באמצעות הנדימן

על מנת להתקין את שעון השבת אתם צריכים חשמלאי מוסמך, אך גם באמצעות הנדימן תוכלו להתקין את שעון השבת שלכם. את התקנת שעון יתקין ההנדימן בסמוך ללקוח החשמל או שקע מסוים תלוי בצרכים האישיים שלכם. במהלך ההתקנה עצמה יש לוודא ששעון השבת נכנס לפעולה ועובד כפי שצריך. יש לוודא הזיזים יוצאים ונכנסים עד הסוף ולא נתקעים ושהכפתורים תקינים.

לקבלת הצעת מחיר להתקנת שעון שבת, והזמנת שירותי "הנדימן", התקשרו עוד היום לחברת המתקין 052-6757774 ותהנו משירות אישי ואדיב.

לקבלת הצעת מחיר משתלמת >>